Cuti dah tamat

Assalamualaikum..

Alhamdulillah untuk malam nie (pagi dah rasanya), Cik Candy masih diberi peluang untuk berceloteh disini. Uwarghhhhhhhh.. rindunya dekat blog nie. RIndu! rindu ! rindu serindu rindunya.... Lalalalaaaaa.
Hahaaa inilah padahnya bila seminggu dah tak menjenguk blog kesayangan nie (=

Seminggu Cik candy menghilangkan diri. Tak ada maknanya menghilanglah. Cik Candy balik kampung sebenarnya. Dah diberi cuti sempena mid.sem so Cik Candy pun bungkuslah kain baju dan gerak balik kampung. Seminggu berada di kampung, maknanya seminggu jugalah Cik Candy tak berblogging. Bukan tak nak berblogging di kampung, tapi macam sedikit rumitlah. Line internet tak berapa nak clear. Jadi sebelum Cik Candy bermusuh dengan internet di kampung, better Cik Candy bertindak untuk mencegahnya terlebih dahulu, kan. Dan lagi satu, Cik Candy tak bawak balik pun laptop nie sekali. Hahaaa simpan kemas dekat dalam loker. Malas nak bawak balik. Buat berat beg aje pun.

Alhamdulillah, seminggu bercuti. Cuti yang bermakna sangat untuk Cik Candy. seminggu luangkan masa bersama family dan kawan-kawan. Seminggu yang cukup bermakna. Happy! happy sangat-sangat. Kalau diikutkan kata hati, seminggu bercuti tu memang tak mengcukupi namun apakah daya. Masih ada komitment yang perlu dilaksanakan. masih ada tanggungjawab yang perlu dipikul. Heheee

Cuti Cik Candy dah pun tamat. Cik Candy pun dah selamat tiba di hostel. Kelas? Kalau diikutkan, memang dah bermula kelas pagi nie, tapi lecture macam masih dalam mood bercuti aje. Langsung tak masuk kelas sepanjang hari nie. Oichhh sakit pulak hati Cik Candy. Tapi apa boleh buat, diakan lecture dan kami sebagai student haruslah 'memahami' situasi-situasi tersebut. Hahahaaa memahamilah sangat!

Okaylah, kalau diikutkan kata hati nie, banyak benda yang nak diceloteh dan dishare dekat sini. Tapi rasanya hari pun dah jauh malam. Esok pagi-pagi Cik Candy ada kelas pulak. Jadinya, Cik Candy undur diri dulu ya. InsyaAllah, esok Cik Candy akan blogwalking ke blog kawan-kawan. Apapun doakan Cik candy berjaya ye. Wassalam.


Take Note : Disebabkan seminggu tak blogging, banyak yang merundum dalam blog nie. Hohohoooo perlu cari masa yang sesuai untuk kembalikan kemeriahan dan keceriaan dalam blog nie. Wish me luck ye. Okbye.

7 comments: