Sunday, March 29, 2015

Kasih seorang anak buat ibubapanya

Assalamualaikum..

video

Dah berkali-kali Cik Candy tengok video nie, tapi airmata tetap juga mengalir. Ya Allah, bertapa luhurnya hati si kecil ini. Bila si kecil ni bercerita tentang arwah ibubapanya terpancar rasa rindu dia pada arwah. Tak dapat nak bayangkan, macam mana si kecil tu lalui liku kehidupan tanpa kedua ibubapanya. Semoga si kecil nie terus kuat dan tabah dalam melalui kehidupan ni. Wassalam


9 comments:

  1. Kasih ibu bapa terhadap kita, anak-anak ni pun tak terbalas rasanya. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. terlalu indah dan agung kasih ibubapa untuk anak-anak. Tiada tolak bandingan nya.. kan kak sha..

      Delete
  2. Alhamdulillah jika masih ramai yang menghargai pengorbanan dan kasih sayang ibu bapa ni CC.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga anak-anak tak melupakan jasa ibubapa. Apa guna anak-anak berjaya kalau kebajikan ibubapa terabai.. kan kak ana

      Delete
  3. T_T rindu mak ayah dekat kampung

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sobsobsobbbb.. Cc pun rindu family kat kampung... Bertabah lah kita, ye dik..

      Delete
  4. Replies
    1. Tak mau sedis2 kak ain... kita perbanyakkan doa dan alfatihah untuk family tersayang, ye kak..

      Delete
  5. dah tengok haritu. leleh kottt kc huhuu

    ReplyDelete