Breaking

LightBlog


Monday, April 27, 2015

Isninday yang memalaskan aku

Assalamualaikum..

Yihahhhhhhh isnin dah tiba. Isnin hari yang penuh kemalasan bagi Cik Candy. Malas nak bangun awal, malas nak bersiap awal dan yang paling penting rasa macam malas nak pergi kelas. Oichhh kemalasan tahap melampau maksimumnya. *pemalas!*

"tak payah jadi manusialah kalau malas sangat. Pergi sana jadi kura-kura"

Heheheee.. setiap kali rasa malas tu muncul, Cik Candy akan menyebut ayat diatas. Tak payah jadi manusialah, pergi sana jadi kura-kura. Selambat kura-kura pun, dia tetap rajin berusaha tau. Si kura-kura....

Untuk hari nie, rutin harian Cik Candy akan berubah secara perlahan-lahan. Bermula awal bulan May nanti, rutin harian tersebut akan berubah secara keseluruhannya. Sebenarnya, Cik Candy masih dalam proses penerimaan. Mampu ke Cik Candy nak lalui semua nie? Mampu ke Cik Candy tamatkan latihan nanti dengan jayanya. Oichhh! seram pulak rasa bila berfikir tentang nie.

Rasanya Cik Candy dah panjang berceloteh. Masa pun dah hampir sampai. Sebelum keadaan bertukar kalut, ribut, taufan, better Cik candy bersiap-siap sekarang. Hehehee, apa pun tolong doakan Cik Candy ye. Wassalam..


12 comments:

  1. Jangan malas-malas di hari isnin yang indah yer..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheheee...
      Isnin mmg indah. tapi mood je yang tak berapa nak indah :)

      Delete
  2. Replies
    1. Berusaha untuk masuk zoon kerajinan (=

      Delete
  3. ye, mondays blue. 1 rumah bangun lambat hari ni. haha

    ReplyDelete
  4. kura2 pon rajin cik candy . hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan. Even lambat, kura-kura tetap rajin.

      Delete
  5. in shaa ALLAH kena banyak banyakkan rajin. nanti orang lain dah berjaya, kita masih di belakang... pastu jeles je banyak, usahanya tak ada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skong. heheee dlm kemalasan tetap perlu merajinkan juga..

      Delete
  6. Replies
    1. Hehee Cn pun malas jugak. Jgn amalkan selalu ye.. :p

      Delete

About Me

My photo

Cik Candy adalah pemilik blog http://cikcandysour.blogspot.com. Ini adalah akaun kedua. Akaun pertama diberinama Cik Kejupenyet dan pemilik blog http://akukaudansesuatu.blogspot.com.

|CIK KEJUPENYET II | asal negeri penyu | lepak sepang | student | chargeman A1 | blogger | gemar merapu & merepek | bukan jual kerepek |
Adbox